måndag 11 juli 2011

You fucking freak me out sometimes

Klockan börjar nu närma sig halv fem, jag har varit vaken sen tiohugget imorse, jag har ätit hela två mål mat, och jag är fortfarande inte trött. Jag var nyss ute och tog ca fem kilometer löpning i ett försök att trötta ut min jävla kropp. Den vägrar. Jag börjar återigen bli orolig.

Jag har spenderat dagen med dels att fika hos mormor och morfar, eftersom mormor fyller år, dels med att se första säsongen av den brittiska upplagan av serien Skins. Mycket sevärd ungdomsserie, i alla fall säsong ett. Tvåan har jag för mig är bra också, men sen har jag faktiskt inte sett säsong 3-5. Och givetvis har amerikanarna gjort en version, som dock inte är i närheten så bra som den brittiska. Rekommendation.

L vad här i helgen, alkohol förtärdes, och min balkong är tydligen hajkvänlig enligt experttest. Bra att veta.

1 kommentar:

L sa...

Dags för uppdatering snart!?