fredag 30 april 2010

Regrets, insomnia, anxiety

Ovanstående är vad som går igenom mitt psyke just nu, länge sen jag sov så här dåligt och tänkte så mycket på så många olika saker. Mailet jag fick idag från sommarens eventuella arbetsgivare gjorde det fan inte bättre, om jag så säger. Fan också.

Imorn är valborg, jag ska ta mig en rejäl långfylla är det tänkt, och jag har tjuvstartat lite nu, druckit upp vad som fanns kvar av min cointreau från Tyskland i somras. Spännande reaktion fick den spriten tillsammans med is.

Jag sitter nu på en ny dator också, helt makalöst fantastiskt. Den är alltså typ 28x17x4,5 cm, så kallad Small Form Factor, och har ändå mer kraft än min bärbara och mitt gamla hemmabygda monster tillsammans. Jag är fantastiskt nöjd med det köpet.

Nej, nu borde jag sova, ska ju grilla imorn. Och så blir det sthlm på söndag, och valla elever på torsdag i sagda stad, jag ställer upp för min praktikplats som fan.

Inga kommentarer: