lördag 24 januari 2009

Timmerstockar och sömn

Jag sitter just nu i föräldrahemmet i stockholm, ska väl snart sova tror jag. Jag är rätt trött, för på sistone har det inte blivit mycket sömn alls. I torsdags, efter jobbet, märkte jag att det tydligen var kravall på gång, något som ledde till att det bedrevs efterfest i mitt hus till ca halv fem, ingen sömn där inte. Detta ledde till ett sjukt intag av upphettat derivat av rostade bönor fredag morgon, och jag fick the shakes, men fredagen var ändå rätt avslappnad och skön. Päronen kom ner och hälsade på, något som ledde till att de spenderade natten på bäddsoffan. Jag förstår dock inte hur min mor kan sova brevid min fader, då denne snarkar som om det inte fanns någon morgondag. Detta ledde även till att jag inte sov mycket. Nu sitter jag i sthlm som sagt, och på måndag ska sista intervjun för uppsatsen genomföras, så kanske jag kan bli klar med den någongång. Hoppas jag.

1 kommentar:

Isabelle sa...

men mattias, seriöst? Du låter dina föräldrar sova åpå BÄDDSOFFAN? Vad är du för en son?

bläh, anywäy, det är varmt härnere. nästan för varmt.