söndag 6 januari 2013

Sista kvällen

Det är sista kvällen på julledigheten, eller jullovet kan vi kalla det, eftersom jag faktiskt har jullov eftersom jag är ferieanställd lärare. Skönt, men det var något tråkigt såhär sista veckan. Visst, det var hålligång på nyårsafton, jag var sjukt sliten framåt nyårsdagskvällen, men det var värt det. Blev tyvärr inte så att jag kom iväg och träffade katten som jag inte sett på typ 8 år (fuck, jag börjar bli gammal) utan fastnade hos A&M istället. Fett värt.

Jag hoppas det nya året bjuder på mycket glädje och roligheter, för jag har rätt stora/dyra planer för året, får se om de blir verklighet eller om det bara är drömmar som vanligt. Jag och A har ett projekt på gång, kanske  blir det publikt om ett tag, när det kommit igång lite.

Den 25-27 januari ska jag tydligen också ställa mig på laggen igen ett tag, testa om det bär. Ska bli sjukt kul faktiskt.

Längre än så sträcker sig inte planerna än, i alla fall inte i fast form, men den dyra planen som finns i bakhuvudet och som funnits där ett tag handlar om omlokalisering av mitt bohag till en mer central plats, så att säga. Det är den dyra biten. Just nu är det dock bara lite vanlig söndagsångest över något jag säkert glömt göra inför morgondagens arbetsstart.

Inga kommentarer: