torsdag 23 augusti 2012

Bajsmackor

Idag är jag en inte så glad campare. Har de senaste dagarna fått en del öppna och förtäckta bajsmackor på mitt jobb, från en herre som har huvudet och tummen i samma kroppsöppning, och sagda öppning kommer nog aldrig lukta tvål.

Först får jag ett schema som omöjliggör thaiboxningsträning på tisdagar, och även omöjliggör kvalitet i undervisningen på samma dag. Sen får jag höra att jag anser att eleverna är dumma i huvudet, vilket jag självklart inte gör, gjorde jag det skulle jag fan inte jobba där jag jobbar. Idag får jag dessutom förtäckt höra från min gode IT-kollega, som hört det från personen med kroppsöppningen, att anledningen till att eleverna i samhällskunskap inte klarat kursen beror på att jag lägger ner för lite tid på kursen och för mycket på IT, samtidigt som ITn förväntas fungera. Hej dubbla budskap. Igår ilskesprang jag 4,5 km på under 20 minuter för att jag var så lack, idag vet jag inte vad jag ska göra. Det känns just nu jävligt otacksamt att vara jag.

2 kommentarer:

Gräsanden sa...

Beskrivna företeelser är skit, herr kroppsöppning är alltså inte av anal karaktär!?!

Anonym sa...

Kämpa Andersson! Det kommer bli bättre=).

Btw väldigt bra tid på 4,5km, fortsätt så!

//Mak