fredag 30 mars 2012

Vakna upp, be en bön, ta en shot och spänn hjälmen

Dagens bloggtitel är ungefär så som mina mornar ser ut, minus spriten och bönen. Mitt liv tär på mig, så jag missbrukar koffein, något som leder till intressanta saker i kanelbullen högst upp. Tisdag, jobb 8.00-24.00. Hemma 01.00, middag 01.15, säng ca 02.00. Onsdag, arbete 08.00-17.40. Ca 400 mg koffein i blodet, utan att bli riktigt pigg. Torsdag, 08.20-18.30, låg på minus i koffeinet trots 4 muggar kaffe. Idag är jag helt slut. Jag skulle behöva spänna hjälmen, i alla fall om jag ska fortsätta vara dumhård och bara köra på i 150 utan bromsar. Jag hade dock tur som slapp åka till Göteborg i helgen och arbeta, även om Göteborg är en trevlig stad med trevliga människor i. Det jag skulle behöva är en kram och någon att sova brevid, någon som kanske hindrar mig från att jobba jämt. I det långa loppet något värt att komma hem till istället för disk och en sketen barre. Jag har också börjat spara för en kontantinsats på en lägenhet.

Inga kommentarer: