måndag 5 december 2011

Stuff are in motion

Mycket har hänt sen sist. Dock inte på axelfronten, den är fortfarande paj, imorgon läkarbesök över det för att se exakt vad som är trasigt och hur det kan lagas. Det som har hänt har hänt på jobbet. Jag har numera en 100%-tjänst, förut hade jag 80%, men med samma arbetsbörda. Jag har också fått en betydligt mycket högre lön, så det känns som att januari kommer vara en bra månad. Ferietjänst på det, så att det börjar likna nått nu. Det som saknas för att mitt liv ska vara komplett är en fjälla, sen är det liksom fantastisch.

Har varit mycket jobb på sistone, 18 timmar övertid på en vecka, så lönen i december blir fin den också. Idag dock hemma sjuk, ont i halsen och allmän förkylning. Jobbigt att vara lärare utan röst. Jag hade något viktigt att säga egentligen, men jag glömde bort det.

Inga kommentarer: