måndag 18 januari 2010

Go ask Alice, when she's ten feet tall!

Så var det dags igen, ännu ett inlägg författat vid en tid då jag absolut borde sova, för som det sägs i How I met your mother, inget bra händer någonsin sent på natten. Så inte heller den här natten. Positiv grej är dock att jag flyr till huvudstaden ett tag på tisdag, behövs känner jag, och att ny kurs börjar nästa måndag, vilket säkert blir trevligt.

Det mindre bra som händer, i punktform.
1. Jag sover inte. Jag försöker sova som folk, men nej.
2. En person som jag brukade stå väldigt nära har nu gift sig, det känns helt fucked up för att vara ärligt, och fort har det gått. Det, och att jag läser om föräldraskap och om 'att göra pappa med barn' får mig att börja tänka i väldigt konstiga banor. Visst, jag är ung och allt sånt, men ändå. Freaks me out, I tell you.
3. Jag är fortfarande inte klar med läskursen i maskulinitet, därav att jag faktiskt läser om 'att göra pappa med barn'.

Titeln på dagens inlägg bör vara självklart för vissa, särskilt om jag säger 'vit kanin', och för er som det inte är självklart för, läs mer och lyssna mer på bra musik.

Inga kommentarer: