tisdag 9 juni 2009

Inlägg nr 200

Detta är alltså inlägg nummer 200. Det har på sistone varit jävligt lite bloggande från min sida, helt enkelt för att jag inte orkar bry mig så mycket, och det är början på sommaren, så det har varit lite spring på stan och så vidare.

KlocknördsMate har varit i farten igen och inhandlat sig en Triwa Black Monday, som kom idag, vilket är fullständigt underbart. Jag gillar'n redan, kommer troligtvis sitta på hela sommaren, eftersom den inte väger nått, för att den är gjord i plast. Uppsatsen är fixad också, går troligtvis igenom med flying colours, och snart är det Roskilde-dags, är tokladdad. Men före det är det Moz i sthlm, vilket ska bli trevligt som fan det också.

Nu orkar jag inte skriva något längre, ska väl snart börja fila lite på inlämningsuppgift 1 till sommarkursen som ska in på torsdag, men det är ingen biggie liksom.

Inga kommentarer: